Garantie

Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is. In dat geval voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Wanneer een artikel defect is bij ontvangst, kunt u dit altijd binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van een retournummer retourneren. Producten die zonder aanvraag van een retournummer worden geretourneerd, kunnen wij niet in behandeling nemen en zullen daarom niet door ons geaccepteerd worden. 

Alleen als het gaat het om een artikel dat defect is en duidelijk valt onder een garantiegeval, neemt Hightide Surfshop de retourkosten voor rekening. Alleen als dit overeen is gekomen per mail en een retournummer is aangevraagd.

 

FABRIEKSGARANTIE

Voor alle producten in ons assortiment gelden fabrieksgaranties. Dat betekent dat u recht heeft op de reguliere garantiebepalingen zoals de fabrikant van het artikel heeft bepaald. Deze garantiebepalingen zijn specifiek voor elk artikel en u vindt ze terug in de meegestuurde documentatie.

 

VERVAL RECHT GARANTIE

De garantie komt te vervallen indien:

- Er sprake is van schade door ongelukken of rampen, zoals brand, overstromingen, aardbevingen, oorlog, vandalisme of diefstal.

- Producten zijn geopend, wijzigingen zijn aangebracht of wanneer er sprake is van materiële schade, verkeerd gebruik, reparatie door een niet-geautoriseerde dealer, verkeerd onderhoud of wanneer de producten voor andere doeleinden zijn aangewend dan dat het product bedoeld is.

- Er sprake is van val-, vocht-, stoot- en/of drukschade. De fabrikant kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld voor mogelijk geleden gevolgschade of incidentele schade, winstderving of andere commerciële schade die voortvloeit uit het gebruik van dit product.

 

Wanneer reparatie van een artikel niet binnen de garantie valt worden hier kosten voor in rekening gebracht.

 

NIET TEVREDEN

Indien u niet tevreden bent met uw aankoop dan kunt u het ons binnen 14 werkdagen na ontvangst van uw retournummer retour zenden.

Niet tevreden, geld terug.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingrecht houdt er dan rekening mee dat de geleverde artikelen in het geval van ruilen of teruggave uitsluitend ter controle – zoals dit ook in de winkel met het passen gebruikelijk is- mogen worden gebruikt en dat de artikelen met de originele etiketten en labels moeten worden teruggestuurd. Indien waardevermindering optreedt doordat de artikelen in strijd met het hierboven bepaalde zijn gebruikt, behouden wij ons het recht voor, hiervoor van jou een redelijke vergoeding te eisen.

 

• Dvd’s (audio- en video-opnamen) moeten in het originele cellofaan verpakt zijn.

• De verzendkosten zijn voor uw rekening.

• Is het product en of de verpakking beschadigd, of is het product langer dan 14 werkdagen in uw bezit, dan kan deze niet meer worden terug gestuurd.

• Het aankoopbedrag wordt binnen 14 werkdagen, na ontvangst van het product teruggestort op Uw rekening.

 

VERKEERD ARTIKEL 

Controleer altijd of het artikel dat u ontvangt hetzelfde is dat u besteld heeft. Mocht u per ongeluk een ander artikel hebben ontvangen, dan kunt u het binnen 14 dagen na ontvangst van uw retournummer het product kosteloos retour sturen.

Producten die zonder aanvraag van een retournummer worden geretourneerd, kunnen wij niet in behandeling nemen en zullen daarom niet door ons geaccepteerd worden.

 

KAPOT BIJ ONTVANGST

Alleen als een zending wegens beschadiging bij aflevering door de koper wordt geweigerd kan Hightide Surfshop verantwoordelijkheid nemen. In dat geval zijn de kosten van de retourzending voor de vervoerder.

NB: U of de persoon die het pakket heeft aanvaard zal vanaf dat moment volledig verantwoordelijk zijn voor de goederen. Hightide Surfshop of het vervoersbedrijf heeft daarna geen verdere aansprakelijkheid. Dus bij twijfel, laat de vervoerder wachten tot er is uitgesloten of de goederen schade hebben ondervonden.

 

U ontvangt niet automatisch een vervangend exemplaar. Zodra wij uw retourzending verwerkt hebben ontvangt u een e-mail ter bevestiging. De betalingsverplichting voor het artikel vervalt of het betaalde bedrag wordt binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening.

 

KAPOT NA 14 DAGEN 

Wanneer een artikel kapot gaat terwijl u dit al langer dan 14 dagen in uw bezit heeft dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met klantenservice@hightidesurfshop.nl /

tel 0255 - 512 494

 

VERVANGEND EXEMPLAAR

Wanneer u een artikel heeft geretourneerd, ontvangt u niet automatisch een vervangend exemplaar.

Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen en verwerkt, vervalt de betalingsverplichting voor het artikel of wordt het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk teruggestort op uw rekening. Plaats vervolgens weer een bestelling als u een nieuw exemplaar wilt.

 

KOSTEN REPARATIE

Alle reparaties worden door een erkend bedrijf afgehandeld. Als het defect niet binnen de garantiebepalingen valt, zoals val- stoot of waterschade, oneigenlijk gebruik of de door de fabrikant bepaalde garantietermijn, dan ontvangt u een prijsopgave.

U kunt daarna aangeven of u akkoord gaat met reparatie (tegen het aangegeven bedrag) of dat u afziet van verdere afhandeling.

© Copyright 2016-2017 - Hightide Surfshop