Retourneren

Bij Hightide Surfshop maken wij voor retourzendingen gebruik van een retourprocedure. Dit betekent in de praktijk dat (defecte) artikelen teruggestuurd mogen worden.

Producten die zonder aanvraag van een retournummer worden geretourneerd, kunnen wij niet in behandeling nemen en zullen daarom niet door ons geaccepteerd worden.

Een retourprocedure wordt opgezet voor een betere registratie en organisatie van retourzendingen. Een retournummer is een uniek nummer dat dienst doet als een toestemmingscode en tevens gebruikt kan worden als referentie op de retourzending.

 

AANVRAAG RETOOURNUMMER

 

Voor het aanvragen van een retournummer dient u de hieronder beschreven punten te beantwoorden en per mail te versturen naar klantenservice@hightidesurfshop.nl

 

• Reden retour aanvraag. De voor u van toepassing zijnde reden.

• Het order/factuurnummer en de data waarop u het defecte product hebt aangeschaft.

• Uw klachtomschrijving. Wij verzoeken u zo uitgebreid mogelijk te zijn om vertraging in de afhandeling te voorkomen.

• Daarna dient de Algemene Voorwaarden geheel te doorlopen.

• Stuur deze gegevens naar klantenservice@hightidesurfshop.nl

• U ontvangt via de e-mail bericht met uw retournummer

 

Bij het retourneren van uw (garantie) product(en) dient u de volgende zaken in acht te nemen:

 

• De producten moeten verpakt zijn in de originele verpakking inclusief alle toebehoren.

• De artikelen moeten goed verpakt zijn teneinde transportschade te voorkomen.

• Wij verzoeken u het pakket voldoende te frankeren.

U kunt de producten natuurlijk ook zelf in onze winkel, Trompstraat 21 1971AA IJmuiden.

 

De kosten en het risico van verzending is geheel voor rekening van de afzender, tenzij een zending wegens beschadiging bij aflevering door de koper wordt geweigerd.

In dat geval zijn de kosten van de retourzending voor de vervoerder.

NB: U of de persoon die het pakket heeft aanvaard zal vanaf dat moment volledig verantwoordelijk zijn voor de goederen. Hightide Surfshop of het vervoersbedrijf heeft daarna geen verdere aansprakelijkheid.

Dus bij twijfel, laat de vervoerder wachten tot er is uitgesloten of de goederen schade hebben ondervonden.

 

• Mochten er onderdelen ontbreken dan heeft Hightide Surfshop het recht om deze in rekening te brengen.

 

Alleen als het gaat het om een artikel dat defect is en duidelijk valt onder een garantiegeval, dan neemt Hightide Surfshop de retourkosten voor rekening. Alleen als dit overeen is gekomen per mail en een retour nummer is aangevraagd.

 

Wanneer een artikel kapot gaat terwijl u dit al langer dan 14 kalenderdagen in uw bezit heeft dan verhelpen wij uw probleem graag zo snel mogelijk. Dit doen wij, afhankelijk van uw artikel, door vervanging, reparatie of terugbetaling.

 

Indien u bericht ontvangt dat uw retour-aanvraag is goedgekeurd, vindt u in deze zelfde e-mail het retournummer waarmee u het product naar ons retour kunt sturen. Het retour nummer is 14 dagen geldig.

 

Hightide Surfshop

Trompstraat 21

1971AA  IJmuiden

 

© Copyright 2016-2017 - Hightide Surfshop