Garantie

Heeft u een probleem met uw aangekochte product of is hier iets totaal onverwachts mee gebeurt, dan is dat altijd erg vervelend! Gelukkig staat het team van Hightide Surfshop altijd voor u klaar. Naast de wettelijk geldende garanties willen wij u natuurlijk ook weer zo snel mogelijk op weg te helpen, het water op!

Een ongelukje zit altijd in een klein hoekje en Murphy's Law helpt ook nooit mee. In deze gevallen staan wij ook tot uw beschikking. Immers, wij begrijpen dat een katapult op de neus van het board tijdens de eerste meters gigantisch frustrerend kan zijn.

Hightide Surfshop werkt samen met zeer bekwame vakmensen. Wij gaan er voor zorgen dat u vlot weer het water op kan en omdat wij weten dat het hier om een gevalletje "dikke pech” kan gaan, willen wij in deze gevallen u tegemoet komen bij de kosten van de reparatie.

Mochten wij in een uitzonderlijk geval te maken hebben met een ondeugdelijk product gaan wij dit natuurlijk proberen te repareren of, wanneer dit noodzakelijk is, vervangen. Door onze jarenlange ervaring in deze markt weten wij snel de rotte appels onder de producten te herkennen en is ons doel om u zo snel mogelijk weer het water op te krijgen. Door onze nauwe samenwerking met onze leveranciers gaan wij zo goed mogelijk uw belangen behartigen.

Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen wij u om een bewijs van aankoop mee te nemen als u naar de winkel komt of deze toe te voegen als bijlage aan uw email met uw vraag.

Sinds 25 mei 2018 mogen wij u helaas geen kassabonnen meer verstrekken per email. Wel is een kopie van de banktransactie voldoende, maar u kunt ook op vertoon van uw legitimatie een kassabon in de winkel ophalen, mits wij deze op uw naam geregistreerd hebben.

Wij zien u graag bij ons in de winkel verschijnen en zien uw vraag tegemoet.

Uw garantie kunt u mailen naar: klantenservice@hightidesurfshop.nl.